Un estudi situa el Baix Penedès com la comarca que més creixerà en població els pròxims deu anys
L’Institut d’Estadística de Catalunya ha fet una projecció del creixement que tindrà la població catalana els pròxims deu anys. L’estudi situa el Baix Penedès com la comarca amb un augment més pronunciat entre el 2025 i el 2034, amb una crescuda del 18,5% disparant la població fins als 140.000 habitants.
Al programa Connecta 14 en dona més detalls el geògraf i catedràtic de la URV Josep Maria Piñol.