Tres detinguts per l’agressió a un jove de l’Arboç amb discapacitat
Els Mossos d’Esquadra han detinguts tres persones acusades de participar en l’agressió a un jove de 19 anys de l’Arboç amb una discapacitat del 45%.
Els fets van tenir lloc ara fa una setmana, el 24 de març, quan els tres detinguts van convèncer el noi per quedar amb ells i fer un cafè plegats. Un cop al carrer, un dels joves, major d’edat, el va vexar i agredir mentre els altres dos ho gravaven amb un mòbil.
Després de l’agressió i de robar-li 40 euros, el van deixar anar sota amenaces de mort si explicava res. D’entrada, el noi no va dir res a casa però va ser un amic qui, després de veure el vídeo a les xarxes i de demanar explicacions als agressors, ho va denunciar a la policia local, que ho va derivar als Mossos.
Després d’una ràpida investigació, els Mossos d’Esquadra van detenir dos dels implicats el mateix dia 24 i, el tercer, just dos dies després. El cas ja és en mans de la fiscalia.