Tot a punt per a la Processó del Silenci
La Processó del Silenci és un dels moments més solemnes de l’any. Aquest divendres Sant, a les deu de la nit, sortirà de l’església parroquial amb els passos, les confraries i els Armats. En finalitzar, el Cor Orfeó Parroquial i els solistes Lluís Sintes i Joan Güell interpretaran el Miserere a l’interior del temple.