Queixes per la manca de manteniment i l’estat deficient de les illes de contenidors del Vendrell
La Federació Xarxa Vendrellenca ha traslladat a l’Ajuntament del Vendrell i al Consell Comarcal del Baix Penedès el malestar de diferents associacions de veïns per l’estat deficient en què es troben nombroses illes de contenidors al municipi. Des de l’entitat lamenten que no s’estigui fent un manteniment d’aquests elements amb l’excusa que s’està en procés d’implementar el nou model de recollida selectiva.