Policia Local i Mossos desocupen un pis al carrer Doctor Robert
Agents de la Policia Local i dels Mossos d’Esquadra han participat en la desocupació d’un pis al carrer Doctor Robert. Els fets han tingut lloc pels volts de les dotze de la nit d’aquest dimarts. La Policia Local ha rebut una trucada informant d’un pis ocupat a l’immoble. S´hi han personat agents locals i dels Mossos. Un cop al lloc dels fets s’ha requerit la presència d’un manyà que ha obert la porta. A l’interior de l’immoble hi havia una persona que l’ocupava. Els Mossos han identificat aquesta persona i li han obert diligències per traslladar al jutjat. L’home ha abandonat el pis.