Pluja de medalles per al Club Rítmica El Vendrell al Trofeu d’Iniciació i a la Copa Catalana de Conjunts Primavera
Cap de setmana intens de gimnàstica rítmica al Pavelló Municipal. Primer dissabte el Club Rítmica El Vendrell organitzava el vuitè Trofeu d’Iniciació Vila del Vendrell, on aconseguia un total de vuit medalles, mentre que diumenge es duia a terme la segona fase de la Copa Catalana de Conjunts Primavera, on el conjunt amfitrió esgarrapava un or i un bronze.