Nova concentració veïnal per demanar la reobertura de la bocana del riuet de Coma-ruga
Diferents veïns de Coma-ruga han fet una nova concentració aquest dimarts al migdia al davant del riuet per reiterar el seu malestar pel resultat de les obres de renaturalització d’aquest espai. Exigeixen que es reobri la part de la bocana per on surten les aigües termals, que amb els treballs ha quedat soterrada. Des de l’Ajuntament mantenen que, un cop acabades les obres, s’estudiarà si és possible fer aquest canvi, que haurà d’avalar el Servei de Costes.