Nens i nenes de Primària descobreixen el violoncel a l’Escola Municipal de Música Pau Casals
Alumnes de segon de Primària de les escoles del Vendrell han participat aquest dimecres en una activitat de descoberta, la del taller titulat “Dona Corda al Violoncel”. Els professors de l’Escola Municipal de Música han explicat als joves alumnes què és un violoncel i com sona. Aquesta és una experiència pedagògica que forma part dels actes de la 35ena Setmana Musical de l’Escola Municipal de Música Pau Casals.