977 66 66 02

web@rtvelvendrell.cat

Troba una notícia

Què va passar el dia…

setembre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Millorar la seguretat i l’autonomia dels infants, dimecres 13 a l’Escola de mares i pares

12 març 2019, 13:27 | Uncategorized

L’Escola de Mares i Pares del Vendrell organitza una nova xerrada aquest dimecres 13 de març sota el títol ‘Educar sense servir-los: infants més segurs i autònoms’.

La ponent serà la psicopedagoga del centre Xenòlit, Sandra Rente García, i la trobada pretén donar eines a les famílies per potenciar l’autonomia dels nens i nenes.

La xerrada d’aquest dimecres serà a l’escola Teresina Martorell i, com sempre, a partir de les 15.15h i fins les 16.15h, coincidint amb l’horari de tarda dels infants a l’escola. Les sessions són gratuïtes, obertes a tothom i no es requereix fer inscripció.

El + llegit

Notícies relacionades

Els Nens consoliden castells a Sitges

Els Nens consoliden castells a Sitges

Els Nens del Vendrell han tornat de les minivacances actuant a Sitges, on han descarregat la torre de set, el quatre vuit i el tres de set. Una bona carta de presentació  per afrontar l’últim tram de la temporada castellera, que tot just enceten.

RTV El Vendrell...
Resum de Privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.