L’Escola de Música Pau Casals viu l’acte central del seu 40è aniversari amb la cantata ‘De qui és el bosc?’
L’Escola Municipal de Música Pau Casals del Vendrell ha celebrat aquest dissabte l’acte central del seu 40è aniversari, un doble concert de la cantata ‘De qui és el bosc?’, que s’ha fet tant en sessió matinal com a la tarda. Prop de 200 persones, entre alumnes i professorat, han interpretat aquesta obra musical, que ha aconseguit omplir el Tàg dues vegades.