L’Assemblea Nacional Catalana reivindica l’esperit de l’1 d’octubre
L’esperit de l’1 d’octubre del 2017 continua viu per a una part de la població. Un grup de veïns i veïnes del Vendrell i de la comarca l’ha reivindicat amb una manifestació pels carrers del centre, aquest dimecres. La convocatòria l’ha fet l’Assemblea Nacional Catalana.