L’alumnat del Vendrell guanya el Certamen de lectura en veu alta en dues de les quatre categories
La 22a edició del certamen de lectura en veu alta ha estat ben profitosa per a l’alumnat del Vendrell. I és que Marina Guardiola, de l’Institut Mediterrània, i Èlia Carbonell, de l’escola Àngel Guimerà, s’han imposat a dues de les quatre categories de la final del Penedès. En total hi han pres part 28 estudiants de setze centres educatius de tota la vegueria.