La Xarxa Vendrellenca demana garanties pel funcionament dels ascensors de l’estació de Renfe del Vendrell
La Xarxa Vendrellenca porta al ple de l’Ajuntament una proposta per impulsar actuacions que garanteixin la fiabilitat dels ascensors de l’estació del Vendrell. L’entitat recorda que els ascensors han patit 63 avaries entre gener del 2023 i agost del 2025 i, que durant aquest període, han estat fora de servei un total de 206 dies. La proposta interpel·la directament Renfe, Adif i el Ministeri de Transports, com organismes competents. La problemàtica afecta especialment les persones amb mobilitat reduïda, la gent gran i les famílies.