La vendrellenca Laia Cuscó aconsegueix una plata al Campionat d’Espanya d’eslàlom en cadira de rodes a Coma-ruga
La vendrellenca Laia Cuscó s’ha proclamat aquest dissabte subcampiona d’Espanya d’eslàlom en cadira de rodes. En el campionat disputat aquest cap de setmana a Coma-ruga, Cuscó es penjava la plata en la prova d’eliminació individual, mentre que en la cronometrada es quedava a les portes del podi.