La regidoria d’Emprenedoria tanca l’any amb un afterwork al centre de la vila
La regidoria d’Emprenedoria del Vendrell ha tancat l’any amb un afterwork al centre de la vila. Una cinquantena d’emprenedors i emprenedores han pres part de la reunió, que ha inclòs una sessió formativa. Tot plegat en un ambient distés propici per fer contactes i generar sinèrgies.