La millora de l’aparcament de l’estació de Sant Vicenç de Calders és la proposta guanyadora dels pressupostos participatius
L’Ajuntament destinarà 80.000 euros a la millora de l’aparcament de l’estació de Sant Vicenç de Calders. Aquesta ha estat la proposta ciutadana més votada, que s’ha imposat per una àmplia majoria en el procés de pressupostos participatius d’enguany