La Generalitat presenta el pla d’inversió a les escoles, que al Baix Penedès deixarà més d’1,7 MEUR
El govern de la Generalitat ha presentat aquest dilluns al Vendrell el seu pla d’inversió per a la millora de les escoles. En total hi destinarà 134 milions d’euros, recaient en el Baix Penedès poc més d’1,7 milions. Els ajuntaments que vulguin adherir-s’hi hauran de fer-ho fins a mitjans d’agost i hauran de tenir enllestides les obres abans d’acabar el 2028.