La Generalitat construirà 36 habitatges en règim de lloguer assequible a l’Arboç
El govern de la Generalitat ha anunciat la seva intenció de construir dins d’aquest 2026 un total de 36 habitatges públics a l’Arboç. La decisió s’emmarca en el programa impulsat per l’executiu català de construcció de més de 1.900 pisos arreu del territori a partir de solars municipals en desús cedits pels ajuntaments. Els de l’Arboç seran en règim de lloguer i per un període mínim de 75 anys.