La consellera de Territori defensa que el 80% dels usuaris utilitzen el pla alternatiu pel tall ferroviari
La consellera de Territori, Sílvia Paneque, ha defensat que el 80% d’usuaris habituals utilitzen el pla alternatiu arran del tall ferroviari a Roda de Berà. Paneque ho ha afirmat aquest dijous a l’estació de Sant Vicenç de Calders, on membres de la plataforma Dignitat a les Vies han demanat millores pels usuaris de Reus deu dies després de la posada en marxa del pla. Segons Renfe, el 37% dels passatgers només ha utilitzat el tren, mentre que el 63% opta pels serveis d’autobusos.