Junts troba “lamentable” la situació viscuda a Rodalies el cap de setmana
Els representants de Junts per Catalunya al Penedès han mostrat el seu enuig per la situació viscuda aquest cap de setmana a les línies R2 i R4 de Rodalies. Una situació que han definit com a “molt lamentable” i que apunten que ha estat fruit d’una “mala planificació” tant per part de Renfe com dels responsables polítics.