977 66 66 02

web@rtvelvendrell.cat

Troba una notícia

Què va passar el dia…

octubre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Josep Maria Llasat, crític amb la gestió dels mitjans municipals

9 oct. 2020, 10:56 | Notícies, Política

El regidor de Pel Vendrell Primàries, Josep Maria Llasat, ha parlat de nou aquest dijous sobre el projecte del Tabaris arran de la notícia emesa per la ràdio i la televisió del Vendrell. Llasat criticava el projecte, el seu cost i l’opacitat del govern en no haver informat dels respectius canvis a l’oposició. En la notícia es feia referència a que el projecte executiu estava publicat al Butlletí Oficial de la Província i al Document Oficial de la Generalitat de Catalunya. Doncs bé, el regidor de Primàries no ha trobat bé que s’hagués afegit aquesta dada. També considera que el veïnat i els regidors de l’oposició haurien hagut de rebre informació directa per part del govern sobre un projecte tan important per a Coma-ruga .

Arran d’aquesta notícia, Josep Maria Llasat, ha criticat d’una forma més general la gestió que s’està fent de la ràdio i la televisió municipals. Demana que els mitjans «deixin de ser la joguina del regidor Christian Soriano».

El + llegit

RTV El Vendrell...
Resum de Privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.