Incendi a l’escola Sant Julià de l’Arboç
Un incendi a l’escola Sant Julià de l’Arboç, aquest dilluns a la tarda, ha deixat inoperatives dues plantes de l’edifici. El foc, que no va causar danys personals, s’hauria originat en unes tauletes que s’estaven carregant. El centre, l’ajuntament i els Serveis Territorial d’Educació treballen per recuperar la normalitat.