Fomenten l’associacionisme entre les empreses dels polígons del Baix Penedès
El programa Treball a les Comarques Baix Penedès ha fet aquest dilluns una jornada de sensibilització per promoure l’associacionisme entre les empreses dels polígons de la comarca. La iniciativa ha tingut lloc al Centre Cultural La Patronal de Bellvei i ha comptat amb una ponència, una taula rodona i un espai de networking.