Finalitza la gratuïtat del servei de Rodalies
Aquest divendres 8 de maig finalitza la gratuïtat del servei de Rodalies que es va impulsar a finals de gener arran de l’accident mortal de Gelida i la posterior revisió de tota la xarxa ferroviària. Durant més de tres mesos s’ha pogut circular de forma gratuïta per les diferents línies de Rodalies, mentre s’anava restituint periòdicament tot el sistema. A partir de demà dissabte, ja s’aplicaran les tarifes estipulades. Des de la plataforma Dignitat a les Vies han criticat que es ja retiri la gratuïtat, apuntant que el servei encara pateix incidències constants i allargaments dels temps de trajecte.