Últimes notícies

Posa’t en contacte amb nosaltres

Telèfon
(+34) 977 666 602

Adreça
Carretera Santa Oliva, 27-35
43700 El Vendrell, Tarragona

Segueix-nos a les xarxes socials

Cerca...
Generic filters

Associació Cultural Extremadura

  /  Etiqueta: "Associació Cultural Extremadura"

L’Associació Cultural Extremadura ha dut a terme aquest divendres la 37a edició del Concurs Gastronòmic, que ha comptat amb un gran èxit de participació. Dividits en dues categories, plat principal i postres, l’objectiu era presentar elaboracions típiques de la zona.

L’Associació Cultural Extremadura convida a tots els vendrellencs i vendrellenques a participar en la votació que ha de posar nom a la nova sala d’actes de l’entitat. Des de l’Associació es fan 3 propostes: Francisco de Zurbaran, pintor del Segle

Arriba aquest cap de setmana la Romeria de Mayo del Baix Penedès, que se celebrarà novament a l’Àrea Recreativa del Tomoví. Enguany la organització recau en la Casa Cultural d’Andalusia Garcia Lorca del Vendrell.