977 66 66 02

web@rtvelvendrell.cat

Troba una notícia

Què va passar el dia…

octubre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Es recuperen les visites de familiars a la residència de la Muntanyeta

24 set. 2020, 13:52 | Notícies, Societat

La Residència d’Avis de la Muntanyeta ha anunciat que compta ja amb l’autorització de la Generalitat de Catalunya per recuperar les visites de familiars a partir de la propera setmana, atès que ha baixat l’índex de rebrot al Vendrell.

Les visites, que fins ara s’havien dut a terme als matins, a partir d’ara es podran dur a terme també a les tardes i els caps de setmana per facilitar la conciliació de famílies que treballen o viuen fora del Vendrell.

A més, com a novetat, a partir de la propera setmana, es permetrà que els avis i àvies puguin fer sortides a passejar pel carrer o per visitar familiars, ja que es considera que aquestes són elements importants per a la recuperació dels vincles socials i afectius dels residents.  Per aquesta raó, els avis i àvies podran sortir amb els seus familiars una vegada a la setmana, com a màxim dues hores, això sí, sense poder anar a dinar o sopar fora.  D’altra banda, cal afegir que està previst que el Centre de Dia Anna Serra reobri portes el proper 1 de octubre. Aquest havia reobert ja el dia 1 juliol, però es va haver de tornar a tancar per índex de rebrot molt alt el passat 13 d’agost

El + llegit

RTV El Vendrell...
Resum de Privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.