ERC Vendrell commemora la proclamació de la República alertant dels perills de l’auge de l’extrema dreta
Esquerra Republicana de Catalunya també ha volgut rendir el seu particular homenatge a la proclamació de la República, que enguany ha celebrat el seu 85è aniversari. La formació independentista ha dipositat, aquest dissabte, un ram de flors al cementiri del Vendrell tot recordant l’efemèride i alertant dels perills que es viu actualment amb l’auge de l’extrema dreta. Els seus representants han assenyalat que, des del 2003, hi ha regidors feixistes a l’Ajuntament.