Els regionals del corredor sud arriben i surten des de Cunit
Les obres a l’estació de Castelldefels afecten el pas de trens a la línia R2sud i els regionals. Els rodalies no circulen entre Sitges i Gavà, mentre que el tall per als regionals es produeix a Cunit, a on els viatgers han d’agafar un autobús per arribar a Barcelona. Aquesta interrupció del servei ha de durar una setmana. Aquest matí els usuaris lamentaven, novament, la manca d’informació prèvia i la dilatació de l’itinerari degut als transbordaments.