Els grups de cambra de l’Escola de Música actuen als Dimecres Musicals
Els protagonistes dels Dimecres Musicals de l’Associació Musical Pau Casals han estat els grups de Cambra de l’Escola Municipal de Música. Aquest dimecres han ofert un concert amb entrada gratuïta que ha servit per mostrar els seus progressos.