Els docents tornen a sortir al carrer per exigir millores salarials i laborals
El professorat ha tornat a sortit al carrer aquest dimarts. I ho ha fet seguint la crida dels sindicats majoritaris en la primera de les tres jornades de vaga convocades a tot Catalunya. Fins ara, s’havien organitzat per territoris però, aquest cop, els docents es manifesten de manera unitària a tot el país.