El vendrellenc Francesc León, entre els ciclistes homenatjats a Tarragona abans del pas del Tour
L’exciclista vendrellenc, Francesc León, ha estat homenatjat en els últims dies per part de l’Ajuntament de Tarragona. En motiu del pas del Tour de França per la demarcació el proper diumenge 5 de juliol, el consistori tarragoní ha reconegut durant el dimecres 20 de maig una dotzena de ciclistes del territori que han participat al Tour, entre els quals el propi León, que al 2000 es proclamava campió per equips amb el Kelme.
També s’ha distingit la llorencenca Mireia Benito, que va disputar-lo al 2023, tot i que una caiguda la va obligar a abandonar durant la primera etapa. En el cas de Benito, però, no podia assistir a l’acte, ja que estava a punt de participar a la Vuelta a Burgos, on finalment ha acabat en quart lloc a només tretze segons del podi.