El Vendrell acull la primera campanya de donació de sang impulsada pel parc de bombers de la vila
Els Bombers del Vendrell han tancat amb satisfacció la primera jornada de donació de sang organitzada pel cos a la vila. Durant tota la tarda de divendres, desenes de persones s’han apropat fins a la Rambla atrets per les activitats organitzades pels professionals dels parc i per la possibilitat de contribuir a mantenir elevades les reserves dels hospitals. Un volums que, per Setmana Santa, acostumen a escassejar.