El ple del Vendrell aprova demanar a Adif un informe sobre les incidències detectades a l’R4 i l’R2 sud
El ple d’aquest mes de gener també ha servit per aprovar per unanimitat una moció presentada pels grups de Som Poble-Esquerra, Primer el Vendrell i Fem Vendrell en la qual s’acorda demanar explicacions a Adif sobre l’estat de la xarxa ferroviària a les línies R4 i R2 sud, que surten del municipi, i garantir protocols clars per a la informació i l’ajuda dels usuaris.