El pavelló Quim Tomàs acollirà l’Open de Catalunya de Xous de promoció de nivell 1 de patinatge
El pavelló Quim Tomàs acollirà entre el dissabte 28 de febrer i el diumenge 1 de març l’Open de Catalunya de Xous de promoció de nivell 1 de patinatge. La competició es repartirà entre Tarragona i el Vendrell, amb el pavelló del Nàstic rebent els grups grans i el Quim Tomàs els grups petits.
Durant tot el cap de setmana passaran per la capital del Baix Penedès una vintena de clubs d’arreu del país com el Guixolenc, CE Vendrell, Banyeres, Alt Maresme, Vila-seca, Sant Vicenç de Montalt, Igualada, Llorenç, Ciutat de Sabadell, La Pobla de Mafumet, Borges Blanques, Girona, Valls, Quart, Stars Esparreguera, Tordera, Argentona, Castelldefels, Celrà i Voltregà. Els matins de dissabte i diumenge serviran per dur a terme els entrenaments oficials, mentre que els dos dies, a partir de les 15.30 hores, serà el torn de la competició.