El Govern activarà el nou Pla de Barris al setembre
La Generalitat obrirà al setembre la primera convocatòria del renovat Pla de Barris i Viles. Amb una inversió total de 1.000 milions d’euros, el programa pretén combatre les desigualtats socials i territorials. Ajuntaments com el del Vendrell ja preparen projectes per optar-hi.