El Dia del Diable 2026 omplirà el Vendrell de foc, música i tradició
El Vendrell ja escalfa motors per celebrar una nova edició del Dia del Diable, que tindrà lloc aquets dissabte amb un programa carregat d’activitats.
Posa’t en contacte amb nosaltres:
El Vendrell ja escalfa motors per celebrar una nova edició del Dia del Diable, que tindrà lloc aquets dissabte amb un programa carregat d’activitats.
L’Agrupació de Cultura Popular l’Embarcada segueix de celebració. Enguany commemora els seus primers 20 anys de vida amb un seguit d’activitats que han tingut aquest dissabte, amb una cercavila pels carrers del centre del municipi, un dels seus moments culminants.
El Caramot del Vendrell ha participat aquest passat dissabte a la Nit del Tararot de Tàrrega, una de les cites més destacades del calendari festiu i cultural del país. Un total de 30 membres de l’entitat s’han desplaçat fins a
El Dia del Diable ha tornat a omplir els carrers del Vendrell de foc, timbals i versos. Desafiant la pluja la colla local i les convidades de Vilanova i la Geltrú i Sant Quintí de Mediona, han ofert tot un