El Club Bàdminton El Vendrell participa per primera vegada en un Campionat d’Espanya sub15
Clàudia Jané en categoria individual i Izan Baltà i Valeria Emperador en dobles mixtos han estat els pioners del Club Bàdminton El Vendrell en disputar un Campionat d’Espanya sub15. En la competició organitzada a Granollers, el club vendrellenc aconseguia passar de la primera ronda en les dues categories però acabava caient a la següent.