
El CE Vendrell goleja el Reus Deportiu Virginias B i es converteix en l’equip amb més Copes de la Princesa
El CE Vendrell ja és l’equip amb més Copes de la Princesa d’hoquei patins. Els jugadors de Toni Porta han golejat per 7-2 el Reus Deportiu Virginias B en la final disputada aquest diumenge en un pavelló Quim Tomàs ple fins a la bandera i d’aquesta manera conquereixen el seu tercer títol, després dels aconseguits al 2009 i al 2020.
Una blava a Pol Martínez passat el quart d’hora de joc permetia a Jordi Ferrer anotar l’únic gol del primer temps de falta directa amb un gran llançament de pala potent per l’escaire. A la represa els roig-i-negres sortien molt endollats i deixaven encarrilat el partit amb dues dianes seguides de Gerard Monserrat i Gabri Villares. El filial reusenc intentava donar emoció al tram final amb un gol de Roger Fargas, però un ‘hat trick’ de manera consecutiva de Lluís Ferrer sentenciava definitivament el títol per als de Porta, mentre que Fargas tornava a aparèixer per maquillar el marcador i Magí Prats posava la cirereta per fer esclatar un Quim Tomàs entregat.
El CE Vendrell continua així el seu idil·li amb les finals, guanyant les vuit que ha disputat en tota la seva història i engrandint un palmarès que ja compta amb dues Copes del Rei, una Copa de la Cers, tres Copes de la Princesa, una Lliga Catalana d’OK Lliga i una Lliga Catalana Plata, guanyada també a principis d’aquesta temporada.
FITXA TÈCNICA
CE Vendrell: Xevi Arcas, Gabri Villares, Jordi Ferrer, Gerard Monserrat i Lluís Ferrer -cinc inicial- Aldo Velasco, Marc Cañellas, Jon Borrego i Magí Prats
Reus Deportiu Virginias B: Nil Viña, Pol Cabré, Gerard de Sivatte, Carles Casas i Pol Martínez -cinc inicial- Dídac Vallvé, Roger Fargas, Guillem Monserrat i Pol Mulet
Gols: 1-0 Jordi Ferrer (18′), 2-0 Gerard Monserrat (26′), 3-0 Gabri Villares (27′), 3-1 Roger Fargas (43′), 4-1 Lluís Ferrer (44′), 5-1 Lluís Ferrer (45′), 6-1 Lluís Ferrer (46′), 6-2 Roger Fargas (47′), 7-2 Magí Prats (49′)
Àrbitres: Joel Garcia i Oriol Escobar