El bus exprés a Barcelona s’estrena com una “primera pedra” per millorar la mobilitat a la comarca
El llargament esperat bus exprés entre el Vendrell i Barcelona s’ha estrenat aquest dilluns 1 de setembre. A les sis del matí ha sortit la primera de les quatre expedicions diàries que, per ara, s’han programat. A més de la línia que surt de l’estació de Sant Vicenç de Calders i passa per Coma-ruga, el Vendrell i l’Arboç, avui també ha entrat en funcionament la línia de Calafell i Cunit.