El Baix Penedès rebrà més de 1,7 milions d’euros per millorar els centres educatius de la comarca
La Generalitat invertirà més d’1,7 milions d’euros per fer millores als centres educatius de la comarca. Les inversions estan previstes a tots els municipis del Baix Penedès i han de servir per modernitzar a adequar els equipaments educatius. Les partides econòmiques no contemplen la construcció de cap escola ni de cap nou institut a la comarca.