Denuncien problemes de convivència i inseguretat en un bloc del carrer de Roda
Una veïna d’un bloc del carrer de Roda, al barri del Tancat, ha denunciat a Ràdio Televisió el Vendrell els problemes de convivència que fa temps que assegura que pateixen els veïns de l’immoble. L’actitud incívica dels residents d’un dels pisos està generant nombrosos problemes a la comunitat, des de baralles, fins a destrosses a l’escala o amenaces. Assegura que se senten desemparats.