Concert dels grups de cambra de l’Escola Municipal de Música Pau Casals
Els grups de cambra de l’Escola Municipal de Música Pau Casals seran els protagonistes del concert que aquest dimecres, a les set de la tarda, organitza l’Associació Musical Pau Casals a l’Auditori del Tívoli. Els alumnes, dirigits pels professors Eva Sedó i Jordi Codina mostraran els seus progressos en un concert amb entrada gratuïta, resultat de la col·laboració entre el centre musical i l’entitat vendrellenca.