Bona participació a la Transhumant de la Bisbal
La Transhumant de la Bisbal s’ha celebrat aquest dimecres amb una bona participació. 150 persones han recorregut els camins ramaders de l’interior de la comarca, per paisatges de la Bisbal, Bonastre i Masarbonés, amb l’oportunitat de tastar productes de productors de proximitat.