Alberto Calvo aconsegueix dos ors a l’Open d’Espanya de poomsae a Ciudad Real
El bisbalenc Alberto Calvo ha aconseguit dos ors en l’Open d’Espanya de poomsae, disputat aquest diumenge a Ciudad Real. El mestre del Club Olímpic El Vendrell s’ha proclamat campió en la categoria individual màster 4 de més de 66 anys en representació del Gimnàs Cos Olímpic de Terrassa, mentre que completaven el podi Fernando Bendala, també del mateix club, i Kwang Sup Oh Moon de la Federació Catalana de Taekwondo. D’aquesta manera, Calvo suma uns punts valuosos de cara a la classificació per a l’Europeu, que es disputarà a Istanbul el juny de l’any vinent.
A més, Alberto Calvo també s’ha penjat l’or en categoria trio de més de 61 anys juntament amb José Manuel Marín i Fernando Bendala, que en representació de Catalunya s’imposaven en la final a Galícia.