Ajuntament i UGT signen un conveni institucional per reforçar els serveis públics, afavorir la industrialització i combatre el racisme
L’acord preveu tres grans àmbits d’actuació: el blindatge dels serveis públics, el treball conjunt per potenciar la industrialització de la comarca i la lluita contra el racisme i altres col·lectius especialment vulnerables. El pacte confia a millorar les dades d’ocupació al municipi i el conjunt del Baix Penedès.