‘7 racons, un poema’ ja es pot visitar a la sala Portal del Pardo
‘7 racons, un poema’ ja es pot visitar a la sala Portal del Pardo. Obra del pintor vendrellenc Eduard Lanuza, es pot veure fins al 25 de febrer.
Posa’t en contacte amb nosaltres
‘7 racons, un poema’ ja es pot visitar a la sala Portal del Pardo. Obra del pintor vendrellenc Eduard Lanuza, es pot veure fins al 25 de febrer.
‘Vistes des de l’hemisferi dret’ és una de les noves exposicions que ja es pot visitar a la Sala Portal del Pardo. Obra de Paco Minuesa, la mostra pretén ser un reflex de la vida a través de la pintura.
Obertes les inscripcions per a la ruta ‘El Vendrell en primera persona’ que tindrà lloc divendres 18 de març. El recorregut inclou visitar la Sala Portal del Pardo amb l'exposició ‘Papeles pintados’ de l'artista Albert Ràfols-Casamada, i observar la restauració
El pròxim dissabte, 11 de desembre, a la sala Portal del Pardo tindrà lloc la inauguració de l’exposició ‘Del Vendrell al món’, del fotògraf Rafa Pérez. Un repàs dels seus viatges que no deixarà indiferent a ningú.