Les Notícies
dimecres, 9 gener, 2013 - 15:00

Avui a Les Notícies parlem de:
Joaquim Nin tornarà a ser el delegat del Govern de la Generalitat a Tarragona en aquest nou mandat.
Diferents formacions polítiques presentaran el proper ple una moció per declarar el Vendrell territori català lliure i sobirà.
Aquests darrers dies el bon temps i la lleugera pujada de les temperatures han animat els vendrellencs a sortir de casa i realitzar activitats a l’exterior.
L’escola municipal de música Pau Casals ha obert les inscripcions pels tallers adreçats a famílies i professionals que treballen amb criatures petites.
Al Vendrell s’ha obert recentment un centre que aposta per una maternitat sostenible, ecològica, i amb tallers d’estimulació.
El primer Concurs de Cantautors del SAM arrenca aquest diumenge al vespre amb l’actuació del gironí Charles Cuxart.
El Moritz Vendrell guanya sense fer un gran partit al Sant Feliu amb una bona entrada al pavelló del Club d'Esports.

Categoria: 

Comparteix

   

Articles relacionats