Inici Blogs Necessito una dosi de deshinibició …

Necessito una dosi de deshinibició …

53

Una mica de deshinibició… Avui es un dia d’aquells ( potser per ser divendres) en què el cos em demana una dosi de deshinibició, de canviar tant de cafè i tantes coses coses importants de la feina al cap per un gin tònic o una copa de cava i deixar fer… M’ho he guanyat! I no responc dels efectes de l’alcohol sobre el meu organisme. Estar a prop meu en aquesta tesitura implica un cert risc, però sol no m’hi poso, és clar. Una mica de deshinibició ens fa be, una mica d’intranscendencia, està millor i deixar-nos portar i deixar-nos fer, està súper.
I a partir d’ aqui, dons que passi el que ens vingui de gust, i que ens vingui de gust el que ens passi i que es mori d’enveja qui vulgui. Total, que hem vingut aqui a ser feliços en cos i anima i tampoc estem per perdre massa el temps… I em quedo tan ample, i ja ho pensava a primera hora del mati, quan per coses de la feina he anat a la platja de Sant Salvador tan bonica tambè quan fa fred i m’ he trobat aixo de la foto. Fa?

Pablo Alborán. Por fin.

Que intenso es esto del amor que garra tiene el corazón si jamas pense que sucediera asi Bendita toda conexion entre tu alma y mi voz, si jamas creí que me iba a suceder a mi
Por fin lo puedo sentir , te conozco y te reconozco que por fin se lo que es vivir con un suspiro en el pecho con cosquillas por dentro y por fin se porque estoy asi….
Tu me has hecho mejor mejor de lo que era y entregaría mi voz a cambio de una vida entera tu me has hecho entender que aqui nada es eterno pero tu piel y mi piel pueden detener el tiempo
no he parado de pensar hasta donde soy capaz de llegar se que mi vida esta en tus manos y en tu boca, me he convertido en lo que nunca imagine has dividido en dos mi alma y mi sed porque una parte va contigo aunque aveces no lo sepas ver por fin lo puedo sentir, te conozco y te reconozco que por fin se lo que es vivir con un suspiro en el pecho y con cosquillas por dentro por fin se porque estoy así tu me has hecho mejor mejor de lo que era y entregaría mi voz a cambio de una vida entera tu me has hecho entender que aquí nada es eterno pero tu piel y mi piel pueden detener el tiempo…. Mejor de lo que era…